Because of you I'm lying awake at night

2010-02-02 @ 22:28:19 / Allmänt / Kommentera (0) st
All I'm seeing is pictures of you.

*gäspar*
Galet trött tjej trots att jag bara varit vaken tio timmar.
Var teori ikväll, grymt besviken. Jag som skulle få hoppa bus =(
Nåja, tar igen det eftersom jag ska rida Enzo imorn, så han inte behöver stå en hel vecka.
Ska bli skönt, hoppas de blir lite mildare väder bara.
Och imorn kväll är det gospelföreningsmöte.
På torsdag är det gospel.
Söndag har jag stallet igen.

Precis lagom för mig just nu.
Ja just det på fredag ska jag träffa Jessica också.
Skulle ha hunnit med att fara till Näsåker till Mika på torsdag också.
Hm..

Nåja, det löser sig.
Just nu vill jag bli frisk, så jag kan sjunga ordentligt. =/
Vill komma igång med röstträningen.

Funderar på att skaffa en sidoblogg, en mer privat, där jag kan vräka ur mig allt möjligt =p
Det är ju faktiskt rätt många som läser denna nu och det är sjukt roligt =)

Jaja, det löser sig.
Nu blir det lite Dead by April och Sparzanza <3
Härlig musik.

Ciao så länge.

"Det är aldrig okej att kyssa en pojke, de bara dreglar över en. Det är därför jag slutade. (Jeanette, 10)"


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: