Love is one of many splendid things.

2010-02-08 @ 15:06:18 / Allmänt / Kommentera (0) st
If you get it in return.

Sitter och funderar lite, spelar lite och sådär.
Och helt plötsligt klickar det bara till.
Jag lägger ner nu.
"Jag orkar inte älska dig längre, jag orkar inte känna såhär.
Jag vet jag borde le och gå vidare, men längtan den finns ändå där"

Så nu gör jag det.
Ler och går vidare =)
Det känns tråkigt absolut, för jag vet hur bra vi kan va. Men, man kan inte ge 100% om man inte får 100% och vi verkar ge olika. Inget fel med det. =)
Känner inget agg eller törn emot det, känns bara tråkigt. För vi skulle kunna va hur bra som helst. Men man får inte alltid som man vill.
Så från och med nu ska jag börja uppföra mig, och du vet vem du är.


Annars..
Hm. Ja, har varit och provat kläder som jag ska ha på modevisningen på hotellet på torsdag.
Så då får ni komma och titta!
Och..
Ja, jag och Enzo stod på näsan igår =p Så nu gör min handled ganska jätteont och det är myror i fingrarna konstant. Äckligt. Men de går la över.
Jobbade i lördags, det var sjukt roligt. Jag var aspepp på o få jobba igen och de va grymt roligt!
Och så jag tackar Peter Sundin för dansen jag fick xD

Hm.
Det var väl alltför nu.
Har fortfarande inget internet i lägenheten därför är jag dålig på att uppdatera.

Ciao så länge.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: