Ny plats, ny tid, ett oskrivet blad.

2010-02-04 @ 22:28:49 / Allmänt / Kommentera (0) st
*gäspar*
Fattar inte hur jag redan kan vara trött då jag bara varit vaken tio timmar?
Sinnessjukt.

Trodde jag skulle somna i tid igår eftersom jag vaknat kvart i 8 på morgonen. Utsövd. Men icke.
Somnade vid fyra på morgonen i morse.
Sen var de bara kliva upp, gå o handla, käka, dra iväg på möte på komunhuset och sen iväg på gospeln.
Hem, kikade på Glee och nu är jag trött?
Vafan, måste ju ha brist på någonting.
Får kolla det imorn då jag ändå ska till läkaren.
Lär väl bli en penicillinkur antar jag.

Får skjuta upp tatueringen då. *surar*
Anyhow.. något annat roligt. Jag ska gå klädmodell den 11:e =)
Den 28:e har vi någon mässa i kyrkan så då ska jag sjunga också.
Hm. mer roligt?
Hm..
Hmm...
Hmmm...
Nej, det var nog det just nu =p

Ciao så länge.

"Om du har vänner, betrakta dig då som rik"


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: