There's really nothing else I can say.. Uh, I can't explain it.

2010-02-24 @ 15:05:08 / Allmänt / Kommentera (0) st
Bra dag idag =D

Klev upp klockan 8 och åt frukost och sådär.
Halv 9 gick jag till Maria för o klippa mig.
Åkte väl.. två deci minst på längden =p
Har bara en halv centimeter långt i nacken. =D=D
Sen blir det längre fram och lite page aktigt, sen blev de snelugg med blonda slingor. Ny färg i hårbotten och rejält uppklippt.
Skönt som fan!
Sen gick jag hem till familjen, satte mig vid datorn och fick ett sms om att mina kläder från bonprix kommit.
Så då hämtade jag dom =D Allting passade, så sjukt snygga kläder!

Och imorn är det gospel, den här dan kunde inte va bättre =D
Är dock trött redan, inte van o kliva upp på morron ^^

M, just de. Jag är ordförande för ungdomssektionen igen =p


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: