You know my weakness...

2010-02-15 @ 14:25:49 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag är så fruktansvärt besviken på vissa människor.
Och just nu är de en jobbig period igen. Jag sover väldigt oroligt, om jag sover alls.
Har svårt att somna, känner aldrig något behov av att kliva ur sängen.
Känner att de inte är någon mening liksom.
Jag drömmer mardrömmar nätterna igenom, vaknar och hyperventilerar osv. Vet inte riktigt..
Vad gör man åt något sådant?

Jaja, ska inte gå in för djupt på det, tar de i den privata bloggen istället.

Har alla killar fått vårkänslor eller?
4:e killen som blivit knäpp nu och börjat skicka skumma saker. =s
Whats wrong with the world today?
Eller så är de alla hjärtans dag ångest. Folk är så jäkla rädda för att vara själva.

Hm.. Nåja. Nu ska jag slänga mig i soffan eller nått..

Ciao så länge


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: