I'm safe up high, no one can touch me.

2010-01-19 @ 15:02:01 / Allmänt / Kommentera (0) st
Äntligen!
Storebror är hemma, efter mycket om och men!
Så nu är jag inne på min sista halvtimme i Sundmo för denna gång.
Har bott här sedan den 6:e. Så.. två veckor ganska precist.
Skönt! Varit lite semester för mig med, kommit bort från vardagen och sådär. Men nu är det dags att åka hem. Ska upp till stallet ikväll och sådär. Tillbaka till rutinerna.
Tänkte dammsuga lägenheten också =p Lär ha blivit rätt dammigt där på två veckor.
Ska tvätta upp massa kläder också, måste hitta något till begravningen på fredag =/
Vet fortfarande inte hur de blir när vi åker och sådär.
Men det löser sig väl.

Just nu sitter jag i Storebrors kök och kikar på när han lagar mat =p ovanligt huh?
Direkt han kom hem igår så satte vi igång med att jobba. haha vi satt till klockan två på natten.
Haha, jag tror jag låg vaken till klockan tre eller nått.
Vaknade vid 12 och gjorde mackor, men storebror sov fortfarande så jag gick upp igen.

Oh oh oh. Jag har fått tillbaka mina twilightböcker =D=D Här ska läsas!

Nej, nog om detta för denna gång. Vi hörs.
Ciao så länge.

"Viss kärlek är som vinteräpplen, mognar sent och håller länge"


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: