Sharing is caring.

2010-01-13 @ 23:20:18 / Allmänt / Kommentera (1) st

Dags för ett nytt inlägg med musiktips.
Samtliga tips finns på spotify.
Starkaste rekomendationen är dock "Lille Fant" hahhahah.




Shirley Clamp - En ny chans
"Jag var så ung när, mina vingar svek mig
När jag hamnade i djävulens spel

Om jag hade vetat
Hade anat, att livet har så mycket mer att ge
Om jag hade orkat
Hade vågat, låta vinden leda mig på rätt väg"

Jag kan fånga patrask - Lille fant
Störtskön låt, kan dock inte hitta några lyrics på den xD
Tack vem som än la in den på min lista.





 

Jason Derulo - Whatcha say
"Cause when the roof caved in and the truth came out
I just didn´t know what to do
But when I become a star we´ll be living so large
I´ll do anything for you
So tell me girl"



Shirley Clamp - Lever mina drömmar
Jag står här på en stark och stadig grund
Sluter mina ögon för en stund
Vet att tiden är här

Jag lever livet som i mina drömmar
Det hade aldrig gått om jag inte fått en chans
Tänk att nu leker livet som i mina drömmar
Jag kan inte se hur jag utan alla er
Lever mina drömmar



Ted Gärdestad - Eiffeltornet
Jag tänker hoppa ner från Eiffeltornet, om du sviker mig
För jag ska hämnas om jag lämnas, ensam utan dig
Oh! Jag hoppar ner från Eiffeltornet, om du lurar mig
Men jag hoppas att jag stoppas, i hissen upp av dig



P!nk - Sober
I'm safe
Up high
Nothing can touch me
But why do I feel this party's over?
No pain
Inside
You're my protection
But how do I feel this good sober?



Eros Ramazzotti - La cosa mas bella
cantar al amor ya no bastará
es poco para mí
si quiero decirte que nunca habrá
¡Cosa más bella que tú!
¡Cosa más linda que tú!



Hannah Montana / Miley Cyrus - You will always find your way back home
You can change your hair and you can change your clothes
You can change your mind, that's just the way it goes
You can say goodbye, you can say hello
But you'll always find your way back home
You can change your style, you can change your jeans
You can learn to fly and you can chase your dreams
You can laugh and cry but everybody knows
You'll always find your way back home



Erik Grönwall - Higher
I am flying, my heart is taking over.
The world is flashing by.
Higher, higher, higher.
I will follow wherever it might take us.
Chasing through the sky.
Higher, higher, higher



Nanne Grönwall - Jag orkar inte älska dig längre
Det gör ont att älska, det är smärtsamt att bli kär
Längtan, rädslan, känslan som styr ens begär

Jag orkar inte älska dig längre
Jag orkar inte känna så här
Jag vet jag borde le och gå vidare
Men längtan den finns ändå här



Hannah Montana / Miley cyrus / Billie Ray Cyrus - Butterfly fly away
Caterpillar in the tree
How you wonder who you'll be
Can't go far but you can always dream

Wish you may and wish you might
Don't you worry, hold on tight
I promise you there will come a day
Butterfly fly away



Shinedown - Call me
Call me a sinner, call me a saint
Tell me it's over I'll still love you the same
Call me your favorite, call me the worst
Tell me it's over I don't wan't you to hurt
It's all that I can say. So, I'll be on my way



Kommenterat av: Natta

haha det var jag som la dit den (lille fant) ;) jag och lisen hittade den på en hits for kids skiva :P

2010-01-14 @ 18:41:15
http://inthedarkofhtenight

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: