I need you for my bad romance

2010-07-09 @ 12:06:20 / Allmänt / Kommentera (1) st



Here we go again.

Jag är så j*vla trött på ramselebyn!
"Ni kan väl inte döpa om anrika färnlöfs"
ATT VI KAN!
Att namnet är väl inarbetat och välkänt må va. Men vad är det känt för?
Färnlöfs, ser alltid likadant ut.
Färnlöfs, samma inredning som på gammelmormorstid. Tillika maten.
Färnlöfs, ser alltid ut som du minns det.

Sen när blev det något positivt?
Vi har startat något nytt.
Och vi står för det.
För att skapa något nytt måste det finnas nytänk och vi vill INTE förknippas med det gamla.
Sen när gick Färnlöfs bra? Möjligen på John Kelly's tid.
Sedan dess har det gått utför.
Är det DET vi ska förknippas med?
Aldrig!
Vi står för något nytt och spännande och valde namn pga. olika anledningar.
Är det någon som har funderingar på det så är ni välkomna upp på en kopp kaffe så kan vi nog förklara.


Kommenterat av: Sandra

Vet inte om jag nämnde det tidigare, men jag tycker verkligen att det ska få ett nytt namn, ny ägare = nytt namn... helt rätt!

2010-07-10 @ 13:45:55
http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: