I'm really gonna miss you

2010-07-11 @ 13:10:22 / Allmänt / Kommentera (0) st

Helt galen gårdag!

Kommer på hotellet på dan, hälsar på. Så säger storebror att vi ska ha grillkväll senare.
Så jag drar iväg med Agnes och rider innan.
Bus var jättetöntig.
Steppade runt, ville vända, försökte sticka och så vidare.
Knäppskaft xD
Jättemjuk och fin i sidorna var han, bara högergaloppen som bråkar när han inte orkar.

Så hem, duschade, drog på hotellet och umgicks med grabbarna.
Käkade grillbuffé och så började vi skämta om vart vi skulle dra ikväll då eftersom att vi var till sundsvall dagen innan.
Så sa jag dunder, men nicklas spottade o fräste om att han minsann aldrig skulle sätta sin fot i den där skithålan.
Så jag och Samuel åkte och hämtade Jimmy och Fabbe istället.
Väl framme i Ström hoppade jag av och sprang för att möta min lilla.
Så vi drog direkt för att åka karusell och jag skrattade så jag grät.

Vi drog runt utanför området ett tag, grabbarna for runt och raggade med bilen.
Sen åkte vi en annan karusell och jag trodde seriöst Lilla skulle spy på mig =o
Tillslut viftade jag åt han som körde att han skulle stänga av.
Så han stannade.
Så klev vi av och grabbarna försökte vinna en high-fivekuddhandske åt Lilla.
Dom lyckades dock inte.

Sen stack Riwik och Lilla.
Så jag ringde grabbarna som plockade upp mig och vi drog raggen i ström. Och gick och käkade på hörnetm sen raggade vi vidare, Garvade så jag grät. Pojkarna hängde ut genom fönstren, skrek åt folk, hejade, dunkade musik och diggade.
Sen droppade Jimmy och Fabbe av för att snacka med nå brudar, och jag hoppade av för o prata med Jonas.
Sen drog Jonas och jag ringde grabbarna så dom skulle plocka upp mig.
Ah, vi kommer.
10min
15min
Vart är ni?
Infarten till området
10min
WTF.

Då hade dom skjutsat lite folk xD
Så drog vi två sista bysvängar sen for vi hem.
Halv fem inatt kom jag i säng, men det var det lätt värt.

Nu ska jag strax bort på hotellet. Sedan ska jag la rida iväg bus till ridskolan inför morrondagen.
Sen blir de städ av ridskolan och sen ev. zumba om jag hinner.
Beror på när vi blir klara med städet.



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: