The feeling of rust is almost orgasmic

2010-07-16 @ 17:51:56 / Allmänt / Kommentera (0) st
Förlåt att jag är så kass på att uppdatera.
Hinner inte riktigt med mig.

Igår var de barnens dag.
Nath var milkotigern och jag ledde barnen på tigerjakt.
Dagen var riktigt riktigt lyckad och ridskolan fick in bra med pengar.

Jag har inte sovit nå bra de senaste två nätterna.
Sovit riktigt jävla dåligt faktiskt så jag är så tokigt trött.
Snorar, hostar, vaknar av minsta ljud, mardrömmar, astma, kan inte somna.
Har sån ångest inför imorn.
Jag kommer göra bort mig totalt, vafan, jag kan inte servera?
Jag har ingen koll på någonting.
Kan inte med kassapparaten, kan inte namnet på vinerna, har ingen koll på maten.

Fitta, fitta, fitta.

Ska snart ta o städa lite så grabbarna kan sova här imorn.
Sen blire sömn tror jag bestämt.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: