When dreams are coming true.

2010-07-03 @ 01:30:12 / Allmänt / Kommentera (1) st
Ni vet den där leken.
Om ni hade en miljon, vad skulle ni göra? Köpa? Uppleva?

Jag och Nicklas körde den för ungefär ett halvår sedan.
När han skulle bli resturangchef, vad ville vi göra då?

Nicklas; Ville göra om matsalen
Skaffa en gasolspis
Ha stenkolsgrillad mat
Kasta ut fritösen
Organisera allt på sitt sätt

Jag; Ville ha en ny bar
En annan matsal
Jobba mer varierat
Utveckla mig i hotell och resturang.

Vi fick allt.
Nicklas har sitt kök med gasol och stengrill
Jag har min nya bar
Vi har våran nya matsal.

Det är lustigt hur vissa drömmar går i uppfyllelse och andra går i kras.
Vi fick våran dröm, och tack vare det har jag förlorat en bit av en annan.

Kommenterat av: Lotta

Du vet att det inte är DIG det beror på!!! Gör det som är roligt och SKIT I RESTEN!!! De är inte värdiga att ha med DIG att göra!!! Kämpa på!!! Häng inte upp Dig på människor som bara suger energi, de ska ha något att ge också!!! KRAM!!!

2010-07-03 @ 21:30:11

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: