Det är hårt för dom hårda.

2010-06-28 @ 00:38:36 / Allmänt / Kommentera (1) st
Den här tiden har varit fantastisk.
Jag är fortfarande övertygad om att vi hade kunnat få det att funka.
Jag tror så jävla mycket på dig, jag tror att du är bättre än du säger.
Och jag hade gärna velat se det.
Men du gjorde ditt val och nu är vi här.
Jag kommer inte att försöka igen, jag gav det en ärlig chans och efter det här får det vara nog.
Jag har lagat mitt hjärta efter dig både en och fem gånger.
Jag har släppt in dig totalt alla gånger, men det har alltid slutat på samma sätt.
Mig sittandes med tårarna rinnande, eller ringandes till Natha och hulka som en efterbliven apa.

Just nu sitter jag rak i ryggen.
Tårarna är långt borta. Och just nu är jag bara tom.
Inatt kommer det inte vara särskilt jobbigt. Jag har inte fattat det än.
Men imorn, när jag vill skicka det där sms:et och fråga om det gått bra på jobbet.
Eller att jag saknar dig.
Eller när jag hör Dead by April's - My saviour
Då kommer tårarna att rinna. Och allt kommer kännas skit.
Allting kommer kännas bortkastat.
Just nu är jag glad att jag gav det en ärlig chans.
Men åter så var jag inte tillräcklig.

"Du ska veta att jag inte glömt.
Det finns bilder som aldrig suddas ut"

Just nu ligger fokus på att hålla skenet uppe.
Att le fastän jag vill gråta.
Fokusera på att låta leendet nå ögonen för att det inte ska se falskt ut.
Gömma alla vassa föremål.
Lägga ner själ och hjärta i arbetet och sången.
Tårarna kommer vara många, förmodligen alla gånger jag ångrar det här också.

Men jag har åtminstonde varit 100% ärlig genom allt.
Det kommer jag alltid kunna stå för.
Och nej, jag tänker inte blogga om allt vi pratade om.
Det är mellan oss.
Och att du har så låga tankar om mig gör ont.
Om jag bloggar om det så hamnar det i den privata bloggen.
Ska förresten byta lösenord på den så du slipper läsa det.

Men som sagt.
Nu har jag varit 100% ärlig.
Jag har försökt i den mån jag kan.
Det är löjligt om vi inte ens ska kunna vara kompisar efter allt.
Jag har dig hellre som kompis än inte alls. Även om det kommer göra ont.

Men om det nu blir så, så ha ett bra liv.
Jag älskar dig!

Kommenterat av: Sandra

Men... du får gärna ringa mig någon kväll!

2010-06-28 @ 19:58:07

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: