I'm really a different person.

2010-06-07 @ 16:35:55 / Allmänt / Kommentera (1) st
I guess by rule I owe you a kiss.

Jag har alltid varit den duktiga tjejen, alltid gjort som jag blivit tillsagd.
Alltid försökt ställa upp på folk.
Försökt vända ut och in på mig själv för att vara till lags.

Men nu håller jag på att gå sönder.

Kommenterat av: Sandra

Du skriver: Jag har alltid varit den duktiga tjejen, alltid gjort som jag blivit tillsagd.

Alltid försökt ställa upp på folk.

Försökt vända ut och in på mig själv för att vara till lags.



Men nu håller jag på att gå sönder.



Jag skriver: skit i andra!!!!! alla är ego, världen är ego, bli ego själv!

som jag sa till johannes, man ska vara jävliga och mjölka ur t.ex försäkringsbolagen, dom är hård mot oss, då ska vi vara hård tillbaka.

2010-06-08 @ 16:41:13

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: