My life would suck without you

2010-06-26 @ 14:07:24 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nu medans jag sitter och väntar på Sandra på hotellet tänkte jag skriva lite om midsommar.

Jag var där först tillsammans med Linda och Morfar. Satte blommor på majstången osv.
Sen kom Mormor o Åke, Nettas o Jerry, Mamma o Pappa o Julle o Alva o Julia, och Hinke.
Tillsist kom hjärtat.
Vi käkade, fick massor med mat, efterätter, marängtårta, kakor, jordgubbar, kladdkaka osv.
Sen spelade vi Uno, barnen byggde barkbåtar, jag och Julle kastade boll.
Fiskade lite, men de va stendött.
Sen resten av kvällen var det massor med historier som berättades, jag skrattade så jag grät.

Idag är jag sjuukt trött.
Smått huvudvärk också.
Men nu peppar jag om.
För jag o Sandra ska iväg o fiska o dricka cider =D=D





Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: