I'm not over you yet...

2010-03-27 @ 23:56:35 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jonas har precis farit hem, fick sällskap i några timmar iallafall.
Var hem till storebror men där var ingen hemma och nu har han 51missade samtal från mig och Jonas =p

Pratade en del jobbiga saker som satte igång tankarna hos mig.
Trodde jag lagt de där bakom mig.. men.. kanske inte.
Inte helt iallafall.
Vet ju vad jag kommer fundera på inatt..
Undrar ibland "varför jag?" men jag kommer aldrig få veta, så jag försöker lägga ner det.
Var väl för ung och naiv och på fel plats vid fel tillfälle..
Jag kommer aldrig uttala högt vad som hände, men jag tror Jonas fattade på ett ungefär ändå och han är den enda som vet.
Jag hör mitt egna hjärta när jag skriver det här och händerna skakar.
Ja, jag antar att Natta och Sandra snart kommer få veta eftersom att dom läser min privata blogg.
Och jag ber er då, snälla, prata inte med mig om det. Snälla!


Melissa Horn's album går på spotify och hennes texter är så träffsäkra.

Jag vet inte riktigt hur jag ska agera, bete mig eller säga..
Nåja, det är bara att släppa.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: