In times of sorrow I turn to you.

2010-03-24 @ 13:36:07 / Allmänt / Kommentera (2) st
Ditt kompistest!

Vem av dina vänner;

Kommer bli en bra förälder? Krånglin, Sandra
Kommer bli en dålig förälder? Natta ;P
Kommer bli framgångsrik? Natta igen!, Krånglin, Sandra och Storebror!
Kommer slå igenom? Natta!
Kommer dö i förtid? Hmm. svårt, va hemskt. Ingen hoppas jag.
Kommer gifta sig först? Hm.. Ingen aning?
Kommer aldrig gifta sig? Krånglin
Kommer alltid stå för sina åsikter? Alla mina vänner!
Kommer att hamna i mycket blåsväder? För vadå? jag fattar inte frågan riktigt.

Vem av dina vänner är;

Lugnast? Jag? ;p
Busigast? Sandra!
Mest energisk? Sandra!
Mest musikalisk? Krånglin!
Arbetsnarkoman? Storebror
Soffpotatis? Hmm ingen aning?
Lyckligast? Tror ingen är mer lycklig än någon annan direkt.
Olyckligast? Beror på vad man menar
Blygast? Wille!
Mest framåt? Storebror!
Partyprinsen/Prinsessan? Storebror/Natta


När du läst detta är du utmanad!

Kommenterat av: krånglin

hmm, känns faktiskt som att de där stämmer riktigt bra :D men du glömde skriva att herr krånglin är mest prinsessa av alla :p XD

2010-03-24 @ 14:20:51
http://kingkranglin.blogg.se/
Kommenterat av: Natta

Haha fint ^^ tack för tilltron! bara därför det så ska jag satsa allt på att slå igenom!! <3

2010-03-24 @ 23:59:20
http://inthedarkofthenight.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: