Life is a mystery everyone must stand alone.

2010-03-26 @ 15:19:58 / Allmänt / Kommentera (1) st

99 saker du inte visste om mig: 


1. fullständigt namn? Elena Jasmine Öberg

2. exakt ålder? 21år och 6månader

3. bor? Ramsele, i en lägenhet =)

4. bor med: Ensam!

5. husdjur? Nope, inte än

6. färg på ditt hus ? Gul/vit

7. när är du född? Räkna efter själv

8. klass?  Ingen

9. vilket år tar du studenten? Tog studenten -07

10. något jobb? Ja, ev.

11. när ska du sova ikväll? Ingen aning =o

13. duschat idag? Nope

14. kramat någon idag? Ja =D

15. pussat någon idag? Nej =(

16. vad har du ätit? Inget än.

17. dagens klädsel? Jeans, linne och munkjacka

19. dagens sötnos?  Hm.. Kevin! "Jag vill också ha en kram"

20. dagens roligaste? Sandra

21. har du många vänner? Ja, de tycker jag

22. hur många har du kysst? Haha oj, ingen aning

23. vem kramade du senast? Kevin

24. hur många vill du ha sex med? Just nu? Finns de la.. 4st jag skulle vilja ha

25. hur många har du kysst/strulat med inom en 24h period? 3

25. hur många har varit otrogna med dig? Med mig? Ja,4-5 st kanske?

27. har du pojk-/flickvän? Hm, lite osäker.

28. vem pratade du med i telefon senast? Natta

29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? Mamma "De spelar ingen roll"




FAVORIT:

31. film? The green mile

32. låt? Just nu; Michael Silverman .- Eclipse

33. mat? Kassler och potatis <3

34. dryck? Mjölk!<3

37. stad? Hm. Sundsvall?

38. land? Irland, Australien,

39. ämne i skolan? Musik

40. år? 2004 blandade känslor det året.




SENASTE:
41. personen du tänkte på? Gheether

43. gången du spydde? De va ett tag sen

44. gången du grät? Häromdan typ

45. pizzan du åt? Oj, när fan åt jag pizza senast?

46. gången du var i göteborg? Aldrig

47. gången du var i stockholm?  Var med Nattalajnen

48. gången du var full? 4 år sedan jag var rejält full, lite lullig förra helgen.

49. gången du var hög? Hahahha

50. personen som såg dig gråta? De minns jag inte? Storebror möjligen




ANTINGEN ELLER:

51. svart eller vitt? Svart

52. hund eller katt? Hund

53. ut & festa eller hemma & mysa? Mysa!

54. tv-spel eller datorspel? Tv-spel

55. singel eller upptagen? Upptagen!

57. lunarstorm, helgon eller playahead? Helgon!

58. ragga eller bli uppraggad? Uppraggad!

59. big brother eller paradise hotel?  Huää, inget!

60. svart hår eller blont? Svart!

61. blåa ögon eller bruna ? Bruna!

62. choklad eller lakrits? Åh, nej. Båda!

63. göteborg eller stockholm?  Stockholm

64. högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt

65. coca cola eller fanta? Coca Cola, alla dagar!

66. pizza eller kebab? Kebab!

67. randigt eller prickigt? Randigt

68. älska eller älskas? Älska..

69. leva eller dö? Leva!





ANTAL:
70. personer du älskar? Familjen, nära vänner

71. personer du hatar? 1

72. personer som sagt jag älskar dig? Lagom många

73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 3

74. glassar du ätit på en dag? 5-6?

75. festivaler du varit på/ska på detta året? 1!!

76. gånger du haft minnesluckor? Aldrig!

77. piercingar har du? fyra stycken

78. personer du saknar just nu? Natta, Sandra, Wille, Gheether

79. gånger ditt hjärta brustit? En del gånger..




VEM:
80. vill du kyssa nu? Tihi (A)

81. ska du träffa imorgon? Ingen tror jag?

82. sjöng du senast för? Publiken på schlagercafét

83. hade du senast en msnkonversation med? Gheeter

84. spelade du tv-spel med senast? Oj, ingen aning?

86. vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen, är för snäll för det

87. förtjänar att dö? Alla som våldtar människor. Killar som tjejer.

89. vill du sova brevid inatt? Tihi (A)




VAD:
90. gör dig glad? Hästar, musik, vännerna, film

91. gör dig ledsen? Känslor

92. vad vill du helst göra nu? Slänga mig o titta på film

93. önskar du att du slapp göra? Åka på möte

94. vill du ha nu? Glass!

95. önskar du dig i födelsedagspresent? Ingen aning?

96. längtar du till? Hm.. inget särskilt just nu. JO! Att Natta kommer upp =D=D

97. tycker du om dina betyg? Hyffsade

98. ångrar du ditt liv? Man ångrar inte saker man gör, bara saker man inte gör

99. är det bästa som har hänt dig? Mina vänner!


NÄR DU LÄST DETTA ÄR DU UTMANAD!


Kommenterat av: krånglin

ja antog utmaningen,,

2010-03-26 @ 16:33:04
http://kingkranglin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: