Maybe it's not enough?

2010-03-25 @ 14:59:48 / Allmänt / Kommentera (1) st
Åh, jag fick äntligen sitta på Enzo's rygg igår igen =D
Hade honom på lektion och han var över förväntan fin med tanke på att han stått ett bra tag.
Halvhalterna i skritt var han jättefin.
Lite spänd i traven och ännu mer spänd i galoppen. Men stack bara iväg en gång =D
Dock gick ena dojjan sönder igen, så måste förstärka dem på något vis.
Men såå skönt att han kunde börja ridas igen =D=D

Sen är de på gång en annan väldigt rolig sak i min hästvärld, men det vill jag inte säga något om förrän det är klart =D

Sen är det mer på gång, imorn förhoppningsvis. Jag håller tummarna tills de blir blå!

Och förhoppningsvis mer på gång nu i vår =D

Hahahah. Nu undrar ni allt. Nåja, ni ska få våndas för att ni är så dåliga på att kommentera ;)

Är astrött idag. Borde egentligen börja göra mig iordning, men är inte alls pepp.
Somnade vid 7 imorse.. Så är typ jättetoktrött. Men men, smällar man får ta när man pratar med fin pojke i telefon hela natten =)

Nåväl, nu blir mat. Sen ska jag göra mig iordning och knäppa kort på sattyget *skakar på huvudet*

Kommenterat av: Sandra

Jag brukar ju kommentera ganska bra =O

Så jag tycker du slår mig en pling (jag har bara 9öre på mobilen, ej gratis sms) och berättar vad som är på g ^^

2010-03-25 @ 22:30:25
http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: