My faith is shaking, But I gotta keep trying.

2010-03-12 @ 14:06:22 / Allmänt / Kommentera (0) st
Mr.Krånglin klagade på min dåliga blogguppdatering så nu tar jag mig i kragen.
Jobbigt dock då jag fortfarande inte har internet i lägenheten.

Annars då?
Ja, är i princip upptagen varenda helg fram tills i mitten på Juni. Gospel, stallet, hockey... andra grejer ;p (A)
Så nu har jag fan inte tid o jobba längre =p
Och då är inte ens ungdomssektionens eller tävlingssektionens schema lagda.
Way to go Jaz.

Måste bara berätta om mitt och Natta's underbara samtal igår.
Iallafall delar av det, annars kommer vissa människor bli arga =p (Med viss modifikation så att budskapet ändå går fram)

Jag; Ja, men snygga killars flickvänner ska ju vara fula så är det bara.

Natta; Men, jag har bara haft snygga pojkvänner?

Jag; Det är ju därför det inte funkat för oss, vi spelar i en egen liga ;p

Natta; Mhm. Vet du, de va någon som hade hoppat framför tåget idag de va därför S & T blev så sena.

Jag; Alltså, jag är ju inte sån som tycker att självmord är fegt. Men ta då för fan o sätt dig i bilen och gasa ihjäl dig och utsätt inte oskyldiga människor.

Natta; Ja, jag blir så förbannad. Här tar man tåget för att de går fortare, så slänger sig någon dumjävel framför, dom tänker inte.

Jag; Nej, ska man ta livet av sig ska man göra det i ensamhet. Om det inte är för konstens skull!
Jag menar, jag ska ju göra min pianostrangle (Man sätter fast pianotråd vid ex. handled och armbågsled och så knyter man ett rep mitt emellan på underarmen. så gör man så på varje kroppsdel och kastar sig från en bro. Pianotråden skär av kroppsdelarna medans repet fortfarande håller dem dinglande från bron) när jag är 45.
Jag måste bara hitta en lämplig bro att hoppa från. Jag tänkte mig Brooklyn bridge, men den trampade ju Godzilla sönder... ehm... eller...

Natta; Vad sa du att du sa sa du?

Jag; ehm. Jag bara skoja =p



Jag har bevisligen sett för mycket film på senaste.
Natta har läst för mycket Manga också, hon drömmer i Mangateckningar ;p

Annars händer det inte mycket.
Övar vidare med gospeln, plinkar lite gitarr, galer för full hals.
Rider lite nu och då då jag känner för det, pysslar med Enzo's fötter som än så länge inte visar tecken på förbättring.
Umgås med min underbara knäppa familj.
Är ute och går.

Ja, det gamla vanliga.
Har dock hittat två ev. jobb. Men då blir det flytt.
Har fått positivt svar på det ena, väntar på det andra =)

Nej, nog om detta så länge.
Kommer la nå mer inlägg under dagen =)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: