My heart is screaming out your name.

2010-03-28 @ 17:41:44 / Allmänt / Kommentera (0) st
ÅNGEST!!
Med feta bokstäver
Varför i hela helvette tar jag på mig så mycket?
Just nu vill jag bara lägga mig ner och skrika och gråta.

Ungdomssektionen.
- Barnens dag
   - Aktiviterer, bollkastning, uppträdanden, smådjurszoo, minitivoli?
- Föräldradag
   - Locka föräldrar att engagera sig i ridskolan, föräldraridningar osv.
- Ridskolans dag
   - Uppvisning, clinic's, shower, mat, tipsrundor, prova på ridning, osv.
- Ungdomsdisco
- Ordna till cafeterian
  - Mysfaktor, soffor, mattor osv.
- Temaridgrupper
- Annordna möten
- Sitta med på styrelsemöten

Tävlingssektionen.
- Arrangera lokal tävlingen
- Åka på utbildning

Mediaansvarig.
- Börja ringa runt till tidningar
- Börja fota massor och skriva reportage
- Göra reklamblad
- Uppmärksamma ridskolan
- Hålla föredrag

Gospeln
- Alla gudstjänster
- Motordan
- Gospelträffen i nätra
- Gospelkickoff inför motordagen
- Körövningar

Gospelstyrelsen

Gospelhemsidan
- Administrera
- Fota
- Börja koda lite

Vara skötare
- Rida hästen
- Vara behjälplig vid arrangemang
- Stallvakter

Musiken
- Ev. börja köra åt lokalband
- Ev. börja spela in eget
- Sånglektioner

Jobb
- Ev. hotellet
- Ev. sommarcafe/liknande
- Ev. flytt

Hästtävlingar
- Hejarklack
- Coacha/vara stöd för Stina/Carina
- Ev. tävla själv?



Hur i helvete hade jag tänkt att orka?
Ska väl försöka ha ett eget liv också, träffa folk, kunna ta de lugnt, åka iväg, nått party osv.
Får helt enkelt bita i det sura äpplet över att man ska vara så jävla till lags jämt.
Jag önskar att jag kunde vara den där bitchen folk påstår att jag är så att jag bara kunde skita i allt.
Fan fan fan fan.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: