Something has changed within me, something is not the same.

2010-03-18 @ 21:58:43 / Allmänt / Kommentera (1) st

Im through with playing by the rules of someone else's game.

Jag och Jonas ska bygga ett luftslott!
Jag ska bo på 6:e våningen för slottet har 12 våningar. Och jag är lite höjdrädd så jag vill bo på mitten.
Jonas ska bo på 7:e våningen (himlen)
Vi ska ha Slash och Nikki boende hos oss så vi får gitarr/bas lektioner.
Vi ska ha ett stoooort bollhav där Lemmy ska ligga och lura.
Vi ska ha massor med bubbelbad och en simhall.
Jimmy ska bo hos oss också, han ska bo på våning 5. Han ska ha en egen swimingpool!
Erik Krånglin har nu bokat in sig på våning 12, han vill ha Gud eller Jesus hos sig, ett privat harem med kvinnor som har högt IQ.
Han skaockså ha bubbelbad och privata stand up komiker.
Han blir också Barack Obama's högra hand för att förbättra politiken
På hans våning kommer det också finnas änglar.
Han ska ha förtur på att veta lottoraderna på lotto och en semesterbostad på Hawaii.

Herr Krånglin påminde mig om att vi skulle ha en kock också, vi ska hyra in Gordon Ramsey som ska laga mat åt oss varje dag.

Luftslottet ska vara byggd på en Ö som är köpt av hårt injobbade drömkapital eller monopolpengar!

Ja, och det är förövrigt Herr Krånglin som är prinsessan i slottet, jag är grodan =D


Just nu sitter jag och Jimmy och är sociala vid varsin dator =p Facebook ofc!
Cider, dillchips och datorer. Kan de bli bättre? =P

Kommenterat av: jonas krånglin

men kocken dah??! Glöm inte kocken, vi ska ju ha Gorden Ramsay som kock på slottet,, herregud alltså, gaaah XD :p

2010-03-19 @ 00:16:24
http://kingkranglin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: