Sometimes we all will be lonley.

2010-03-22 @ 11:53:28 / Allmänt / Kommentera (0) st

om jag var en tattoo: så skulle jag vara en väldigt uttrycksfull men diskret sådan.

om jag var ett djur: Skulle jag vara en uggla, tyst och betraktar men finns där

om jag var en bil: Då skulle jag vara en lådbil, stadig och går lagom fort =p

om jag var morgonkaffet: Så skulle jag serveras helt svart

om jag var en laptop: Skulle jag förmodligen vara en sådan som alltid fungerar och ha totala breakdowns när de väl händer

om jag var en värmepump: Ehm? Haha

om jag var ett musik instrument: Akustisk gitarr, stillsamt men med gung

om jag var ett par byxor: Mjukisbyxor

om jag var skor: skulle jag vara sköna streathängsneakers

om jag var maten på din tallrik: Skulle jag förmodligen vara ganska osmaklig

om jag var ett trumset: Skulle jag vara ett väldigt basicnybörjarset.

om jag var en årstid: Så skulle jag vara höst, väldigt omväxlande.

Blev utmanad av Krånglin.
kingkranglin.blogg.se




Förlåt igen för den dåliga uppdaten. Kollar olika lösningar med internet.
Det är lite mycket nu, som vanligt.
Men det ger sig om ett par veckor =)

Det är mycket att fundera på, jag tar ju på mig så jävla mycket. Försöker bära andras känslor åt dem samtidigt som jag ska bära mina egna.

Umgåtts med Sandra hela helgen, det var behövligt och helt fantastiskt. Jag skrattade riktigt hjärtligt.
"Spaasmmm"
Baaaamsee o lilleskutt hoppa ut i skooogen. *falskt skrål*
Blev lite fotosessions som vanligt =) Bilder finns på fb. Kommer komma någon här också så småning om!

Nu får det räcka för tillfället, ska dra ut till Sundmo.

Ciaao!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: