I have to find the will to carry on

2010-03-31 @ 01:11:30 / Allmänt / Kommentera (1) st
På Nattas begäran. En sång om min stora kärlek.

(Måste få påpeka, den är inte seriös ;))

Dom säger "Han kommer snart"
Jag väntar och väntar.
Dom säger "Den rätte finns där ute"
Och jag spärrar upp ögonen med tändstickor.
Vill inte missa.
Missa min stora kärlek.

Jag väntar och väntar.
Går utefter gatorna och spanar.
Så susar en buss förbi och jag förstår.
Han måste blivit överkörd av en buss.

Dom säger "När du slutar leta kommer han"
Så jag stänger in mig i min lägenhet
Dom säger "När du minst anar det kommer han"
Inte fan kommer han när jag står där i mormorstrosor och dammsuger.
Vill inte missa.
Missa min stora kärlek.

Jag väntar och väntar.
Går utefter gatorna och spanar.
Så susar en buss förbi och jag förstår.
Han måste blivit överkörd av en buss.

Dom där bussarna, han måste ha missat dem.
Haft så bråttom påväg till mig att han glömde se sig för.
Han måste ha missat dem.
På väg till mig.

Jag väntar och väntar.
Går utefter gatorna och spanar.
Så susar en buss förbi och jag förstår.
Han måste blivit överkörd av en buss.


Kommenterat av: Natta

hahahah underbart! ^^

2010-03-31 @ 01:36:01
http://inthedarkofthenight.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: