Everything always happens for a reason.

2010-05-17 @ 22:58:36 / Allmänt / Kommentera (0) st

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Har nog aldrig varit sådär stormkär. Bara förälskad

Vad tycker du om kärlek? Kan va både något väldigt bra och något väldigt dåligt.

När kramade du någon sist? Idag

Saknar du någon speciell person?
Oh ja!

Har du svårt för att bli kär? Ja

Är du singel? Nej

När fick du senast en komplimang? Idag

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Ja

Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja

Hånglat med fler än 50 pers: Tveksamt

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja

Gjort något riktigt dumt? Ja!

Gjort något du verkligen ångrar? Nej de tror jag inte

Åkt ambulans? Nej.

Gjort nåt olagligt? Ja

Fått din mamma att gråta? Vet inte? Förmodligen

Slagit ner någon? Nej

Skämts över dina föräldrar? Aldrig!

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja

Tar du droger? Nej

Dricker du? Sällan

Vilka kläder sover du i? Underkläder

Vad hatar du verkligen? Fjärilar & Spindlar

Är du ensam nu? Ja =(

Vill du gifta dig? Nej

Vill du ha barn? Ja

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng? Jag

Såg dig gråta? Storebror förmodligen

Fick dig att gråta? Storebror förmodligen =p

Du delade en dricka med? Minns inte

Du gick på bio med? Gick ensam

Skällde på dig? Mamma

Sa någonting till dig och vad var det? "Ja, vi ses imorn" - Mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej!

Kramat någon? Ja

Pussat någon? Nej

Köpt någonting? Ja

Sjungit? Ja

Saknat någon? Ja!!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: