I'm trying to make it up to you

2010-05-07 @ 12:55:27 / Allmänt / Kommentera (0) st
Bröt ihop igår som väntat.
Tack Sandra för att du lyssnade! Du är guld! <3

Känns tråkigt att lägga ner, men nu blir det iallafall en sak mindre som jag ska pyssla med.
Och det känns ändå skönt att beslutet är gjort.
Kommer sakna det som fan dock!

Ikväll är det tävling, sen kan jag förhoppningsvis övertala mamma om skjuts.

Men men, först koncentration på tävlingen.
Har pluggat dressyrprogrammet och ska upp om någon timme och börja putsa på Ådi-san och grejerna.
Hoppas bara jag orkar rida, känner med helt slut både fysiskt och psykiskt.
Behöver komma ifrån ett tag känns det som.
Bara släppa allting över ett par dagar så jag får lite ny energi.

Men men, de ger sig väl.

Förlåt allihopa för dessa deppinlägg.
Jag ska skärpa mig.
Allt ska bli som vanligt igen.

Tam'kora atavisa


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: