Just as simple as that.

2010-05-11 @ 14:33:34 / Allmänt / Kommentera (1) st
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss


Haha jag växer verkligen aldrig upp ^^
Ikväll är de ridlektion med hästbyte, och jag är alldeles pirrig xD
Man funderar på vilken man får.
Jag hade Tasse förra omgången. Så denna gång blir det antingen Ådi, Alex, Belle eller Chardonnay.
Jag tror dock på Ådi. Det känns som det.
Visar sig om ett par timmar om de är rätt eller fel ^^

Idag är första gången på flera dagar jag sitter och sjunger vid datorn.
Känns tråkigt och inte göra något mer vettigt med musiken.
Men men, chansen kommer kanske längre fram =)
Just nu är jag nöjd med min tillvaro ändå.

Tam'kora atavisa

Kommenterat av: Jasmine

Hej! Gillar ditt namn, Jasmine Öberg... Inte helt vanligt I guess. Googlade mitt eget namn och hittade din blogg. Gör ett inlägg om det är OK?!



MVH Jasmine Öberg...

2010-05-11 @ 21:29:07
http://justanotherpiece.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: