Somebody was famous, at least for a day

2010-05-08 @ 12:25:11 / Allmänt / Kommentera (0) st
Mina händer luktar sol =D
Det är helt fantastiskt väder ute, men blåser såklart.

Har börjat läsa en ny bok igen.
Har hela bokhyllan full med böcker som jag inte läst. Verklighetsskildringar, självbiografier och annat som får mig förbannad i normala fall. =p
Denna handlar om en kvinna vars 5-åriga dotter försvinner.
Har kommit halvvägs nu och är chockad, förbannad o irriterad. =p
Man får passa sig lite för mig när jag börjar läsa dessa böcker. Blir så arg emellanåt =p

Jag och Alva vann omg. 2 av ridskolecupen också =)
Nu är det bara finalen kvar, jag funderar på att sätta ihop ett kürprogram med mixad musik.
Måste dock få tag på ett mixprogram då.
Och fundera igenom vilka svagheter och styrkor Ådi har.
Fick iaf. 61 poäng igår. 4 poäng sämre än förra gången.
Men det är inte så konstigt.
Hon var mer allert igår, men samtidigt mer motsträvig och jag satt mycket mycket sämre denna gång.
Troligen är de tack vare Alva vi vinner hela tiden =D
Hon och Doris gick grundomgången felfritt igår så dom kom till omhoppning, men då hoppade hon andra hindret åt fel håll och blev utesluten.
Men dom var sååå fina!

Nej, nu ska jag fortsätta läsa lite.

Tam'kora atavisa


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: