Trying to breathe, to hold on.

2010-05-31 @ 16:51:42 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nu börjar vi vara klara för idag. =)
Idag har foajen varit i fokus för allihopa. Jäklar så bra det blir!
Helt fantastiskt!
Samt så är det fantastiskt väder ute! Helt galet skönt! men såklart så blåser det!
Idag har det varit väldigt varierad musik på spottan =P

Först går jag hit och drar igång en låt.
Sen kommer Nicklas och byter
Sen byter Jens från Nicklas låt och tillslut byter Samuel från Jens låt.
xD
Imorse var de dock bara hårdrock som gällde pga. jag var på pissdåligt humör och hade huvudvärk.
Så jag drog devildriver, adept, sparzanza, nightwish mf mf.

Men nu är det dance som gäller. Pulsedriver går just nu.

Nej, nu ska vi göra ett sista ryck och städa undan!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: