What wicked things you do to make me dream of you

2010-05-29 @ 18:54:07 / Allmänt / Kommentera (0) st
Åter en dag på slottet (hotellet)
Dagen har varit riktigt lång. Vaknade vid kvart i fem och kunde inte somna om.
Klev upp halv sju och for till stallet vid sju för att hjälpa Anna ta av bandaget på Funder.
Sen hem en sväng och väckte pojken.
Sen blev det hotellet.
Jobbade väl typ till halv 4 nånting. Sen blev det stallet och klockan 5 var jag åter på hotellet.
Och här sitter jag nu.
Jimmy o Fabbe har precis farit hem så nu är det jag, Andreas, Nicklas, och Andreas föräldrar kvar.
Tapetseringen har kommit igång och saaatan så snyggt de blir!

Ikväll vet jag inte om jag ids gå hem eller om jag sover på hotellet. Får se hur det blir. Börjar bli ganska mör i kroppen så jag tror jag går hem, tar ett bad och sen sover.
Eller nått =)

Nej, nu ska jag fortsätta gå o springa ivägen för folk.

Tam'kora atavisa


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: