Whisper three words and I'll come running.

2010-05-20 @ 00:37:47 / Allmänt / Kommentera (0) st
Lekt med pojkarna på hotellet idag igen.
Fick nästan godkänt på "Ta bort alla skruvar, spikar och plastpluttar"-kursen Andreas hade xD
Seriöst, det är så jääävla mycket skit på de där stället :o helt galet!
Men nu är vi på gång!
Jag har börjat inse att jag ska jobba, känns lite läskigt, med Nicklas standard liksom.
Men de blir nog bra =D
Jag fick iallafall godkänt i "Lyckas va i vägen"-kursen =D *duktig tjej*
Ska dit och leka imorn med.

Men men, nu ska jag slänga mig o kolla på "Remember me" och se om ja gråter blod som Natha sa.

Ja just de.
Natha och Lisen kanske kommer upp snart =D =D =D
De blir ahfiint!

Tam'kora atavisa


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: