Dag 03. Mina föräldrar

2010-11-22 @ 12:54:38 / Allmänt / Kommentera (0) st


Mina föräldrar;

Jag skrev ju lite redan igår.
Men tänkte jag kunde fylla på lite.


Mamma;
Mamma är född 700413 och är således ung för att vara mamma till en 22åring ;)
Som jag skrev igår så håller min mamma på att plugga.
Hon utbildar sig inom hotell & resturang för att kunna vara på skolmatsalen sedan. Hon jobbade tidigare inom vården men blev utbränd.
Mamma är nog den som är mest kär i våran lilla ponny, hon hade egen häst när jag var liten också. Hon är också väldigt förtjust i att läsa.

Pappa;
Pappa är född 710712
Pappa jobbar på OKQ8 där han är väldigt omtyckt av kunderna. Han är även brandman och har jour någon gång ibland. Däremellan kör han ismaskin på hockeyn, är med i skoterklubben & tränar.
Vill man ha tips om kost och träning är det defenitivt han man ska prata med.
Pappa håller även på att ta körkort för tungt släp just nu, så han pluggar teorin också.


Mina föräldrar träffades, vad jag kan förstå, när jag var två år gammal.
Pappa skulle vara barnvakt åt mig någon kväll och sen blev han kvar.
Folk som inte känner mig brukar fråga lite försynt vem jag kallar pappa, och för mig är det min pappa. Jan. För jag vet inte av något annat. Han har varit pappa för mig sedan jag var 2, varför skulle jag motsätta mig det?

Båda mina föräldrar är väldigt unga och jag vet att livet inte alltid varit lätt mot dem.
Men jag är evigt tacksam för att just dom är mina föräldrar.
Puss på er!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: