Dag 08, 09, 10

2010-11-29 @ 21:29:40 / Allmänt / Kommentera (0) st
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag


Dag 08;
Är lite osäker vad jag ska skriva här =p
Så struntar i den.

Dag 09;
Jag är rätt typisk svensk på denna punkt.
Jag tror inte på gud, men jag tror på något.

Det faktum att en gubbe skapade allt som finns på jorden har jag svårt att tro.
Däremot evolutionen är starkare där.
Dock tror jag inte att allting i bibeln är påhitt utan det måste komma någonstans ifrån.

Jag skulle väldigt gärna vara kristen. Ha den tron. PÅ att allting kommer ordna sig, att någon finns där och förlåter och tar emot när allting är slut.
Att så väldigt starkt tro att någon finns där hos mig när det är svårt.

Tyvärr har jag inte den tron, så jag får börja tro på mig själv istället =)

Dag 10;
Haha vilken tråkig xD
Idag hade jag grå jeans och en svart top med crossover och sen stalljackan, halsduk, mössa och streetskorna på det ^^
Hade även på mig gårdagens smink och en hårsnodd på sniskan ^^



Nu ska jag ta o lacka ett halsband och sen ta tablett och försöka sova.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: