Framförallt så är de ju jävligt manligt.

2010-11-14 @ 20:17:31 / Allmänt / Kommentera (0) st
Galleri Gustafsson - Det mesta av det bästa
Den samlingen står på schemat ikväll.

Har hunnit med två rundor i stallet.
Kört pulka med ponnyn, så duktig heest!
Alva och han tultade runt på gårdsplanen, men lite läskigt tyckte han att det var men den lilla raringen finner sig ju i allt.
Och sen var jag o hjälpte till o plockade in hästar, fixade morgonfoder och sådär.
Och putsade lokselen och mamma oljade sadeln en gång till.

Dagarna går även om det känns lite tungt.

Duschat i vatten som kändes nära kokpunkten.
Så nu är jag alldeles mör i kroppen och trött i huvudet.

Imorn har jag bestämt mig för att det blir storstädning av lägenheten.
Eller ja, är väl mest vardagsrummet och köket som behöver en omgång.
Och tvättmaskinen ska få gå varm.
Men det tar vi tag i imorgon.

Nu blir de film som sagt.
Ha en fantastisk fortsatt kväll raringar!

Carpe vitam!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: