My dreams are made of crystal.

2010-11-06 @ 17:31:08 / Allmänt / Kommentera (0) st
Vilken fantastisk dag!
Jag är så jäkla nöjd så det finns inte!

Pass 1 - Labri.
Började tveksamt eftersom jag vet hur han är, men uppvärmingen kändes helt okej han var lite seg dock.
Började skutta lite och kände att han nog inte skulle stanna.
Relaterade linjer.
Jag orkade bara inte rida ihop honom ordentligt. Men han hoppade fint, och vi tog oss runt alltihop med ett stopp som gjorde att jag var en hårsmån från att smaka grus ^^
Men jag är så sjukt nöjd! Fina Labero.
Med tanke på att han stått en vecka, och att jag inte ridit honom på jättelänge.
Han var verkligen duktig idag!

Pass 2 - Ådisan
Finaste finaste Ådi.
Hon kändes också fin på värmingen och när vi skulle hoppa fram låg det redan på 80.
Hinder ett stod gömt ur en sväng men jag tryckte på framåt och hon svarade och klev av.
Sedan var de dags för bana.
Och nåde mig vilken underbaring jag har. Tvekade aldrig en sekund. rullade på i en fin galopp hon bytte så hon fick rätt om det blev fel.
Låg rätt på alla hinder, fick bra distanser och hoppade hela banan på 80cm.
Sedan fick vi gå en omgång till på 90cm + en omhoppning.
Tyvärr tog jag inte tillbaka tillräckligt mellan 2-3 så vi fick ett nerslag. Men hon var så fantastiskt fin. Behövde aldrig tveka en sekund på henne.
Omhoppningen var hon lika fin, snubblade till sista men redde ut det ändå.



Jag är så jääävla nöjd!!
Jag red bra idag och Ådi svarade fint, Labri gick över förväntan!
Stallvakten har gått utan bekymmer, massor med skratt och fick beröm av Per-Erik.
Dagen kunde inte ha blivit bättre!
Nu blir de lite film, kanske en powernapp och sen ska vi natta. Sedan är det sova sova sova säng säng säng.
<3


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: