You're a fucking hypocrit.

2010-11-23 @ 21:28:26 / Allmänt / Kommentera (0) st
Eftersom att de förra inlägget blev så kort så blir det ett arginlägg som komplement.

Jag känner en kille, eller kände snarare med tanke på hur mycket han ändrats, som var så jävla go.
Han var en av de snällaste killarna jag kände.
Alltid glad, alltid trevlig och hur snäll som helst.
Sedan var det någonting som gick fruktansvärt fel.
Han har blivit otrevlig, håller folk om ryggen som gör fel, och är tyken. Riktigt elak till och med.
Och tjejen är en människa jag aldrig kommer förstå mig på. Sån jävla hypocrit.
Biter åt folk och beter sig som ett jävla "Jag är kung och du ingenting".
Och han håller henne om ryggen och biter åt samma människor.

Så en vän till mig, du vet vem du är, är nu helt förstörd tack vare detta faktum.
Jag är så jävla trött på de två att jag skulle kunna spy.
Jag hoppas att HAN inser sitt misstag innan det är försent och han är fast med henne.
Och jag hoppas att han inser det innan dom andra ledsnat på att vänta på honom.
Jag hoppas det för hans skull, jag hoppas att han inser vilken jävla falsk människa han blivit tack vare henne.
Och jag hoppas att hon kommer stå ensam kvar, för något annat är hon inte värd.

Om du läser min blogg är upp till dig, då vet jag vilken snokande falskspelande fitta du är.
Och tar du och använder det här i krig till min vän, då ligger ju jävligt illa till.
För det här kan handla om vem som helst då jag inte skrivit några namn och det är inget fel med de, det vet du lika väl som jag för du har gjort samma sak flera jävla gånger än jag kan räkna till.




Jag har väldigt mycket i mitt huvud just nu.

Om det här var rätt beslut, varför gör det då så jävla ont i hjärtat?
Vi kanske hittar en lösning någon dag. Jag hoppas det.


Och sen en annan människa.
Jag vet inte vad du vill av mig eller varför du vill det nu.
Måste ta och reda ut det med någon dag, men just nu finns inte orken.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: