Fail med stort F

2010-10-14 @ 00:55:05 / Allmänt / Kommentera (0) st
Då ska vi se.

06,30 Väckaren ringer. Den hånar mig i ansiktet genom att springa runt i lägenheten så jag inte kan stänga av den. (okej jag höll i telefonen halvsovandes och kunde inte stänga av den, därav drömde jag att den sprang)
06,45 Lyckas stänga av väckaren.
07,00 Smått panikslagen över att jag inte klivit upp.
Springer runt i panik i lägenheten och svär över alla dödsfällor jag lagt ut åt mig själv så jag slår mig blåslagen på min maniska jakt efter extreme-makoverväskan (sminket) och en tovtämjare (hårborste)
07,15 Micrar nyponsoppa och skrattar åt min misär att jag inte hinner göra frukost.
07,25 Sätter mig i bilen.
08,20 Framme i sollefteå. AF öppnar klockan 10.. Mitt möte börjar 11. Woop Woop
Sätter mig och läser, gråter och förstör make:en (läste den gröna milen) och ser ut som ett litet särbarn.
10,00 Springer in på AF och snattar en dator och facebookar, varannan sida hänger sig och det känns som om en stor neonfärgad skylt dyker upp på skärmen och säger "HAHAHAHHAHAHA"
Roar mig med att dricka varm choklad, rör med en plastsked och ska... ehm.. stoppa den i munnen för att få skummet som är så gott.
Cuttar läppen.
Toppen, en emo med rinnigt smink som snorar och håret i o-ordning. *tummen upp för Jasmine*

11,00 Wohoo, väntar på att Hola Folkhögskola ska dyka upp.
11,30 Väntar fortfarande på att Hola ska dyka upp.
11,45 Hola lämnar besked att dom kommer inte...
Går då på en föreläsning som ska uppmuntra unga att starta eget. Han sa; "Hej jag har startat eget, fick mycket hjälp från AF" slut.
Eeeehm...
12,00 Ger upp och går bort till tidningen ångermanland.
Då har dom flyttar. Även där fanns neonskyltar som blinkade "HAHAHAHAH" åt mig. Så jag tog sönder dem.
12,07 lyckats hitta åt TÅ.
Lunchstängt 12-13

Cuttade mina handleder, hängde mig i en lyktstolpe och fick smärre utbrott.
Gick då till biblioteket. Där satte jag mig i en läshörna vid ett par hörlurar där man kunde spela banditrock skivan wohooo. Självklart är banditrockskivan den enda som inte funkar.
Behöver jag säga att neonskyltarna var tillbaka?
Där satt jag. 12,10 till 14,20 ungefär.
Gick tillbaka till TÅ och pratade med Jörgen
Gick återigen tillbaka till Biblioteket och sitter där till 14,35

Då hade mamma slutat, går upp och möter henne.
Åker till vårdcentralen vid sjukhuset för hon ska in hos MVC till barnmorskan.
Kommer dit 15,00 mamma skulle va där 15,30
Sen åker vi tillbaka till stan. Käkar.
Sedan åker vi upp till Stefan och Esin, ingen hemma.
Så då åkte vi till Maria och Johan och hälsade på.
Ner på hockeybanan vid 19,15 ungefär.
Matchen startar 19,30.
Ungefär 21,30 konstaterade vi 1-8 i förlust.
Jag har skrikit mig hes och galen och skämts över att det ska vara vårat s.k elitlag.
Läste hela vägen hem.
Slängde mig i sängen och tänkte nu avsluta denna faildag med att läsa house of night.

Så...

Godnatt!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: