Lista snattad från Stinis =D

2010-10-06 @ 22:12:33 / Allmänt / Kommentera (0) st

44 mer eller mindre normala frågor och sv

 

Vanlig klädsel: Jeans & Linne/topp
Ovanlig klädsel: Tights och tunikor
Frisyr: Knullrufs
Tatueringar: Inte än..
Piercingar: Näsan, ögonbrynet, tungan, naveln. Öronen
Husdjur: Nope
Favoritmusik: Det mesta
Favoritlåt: Just nu; Gubben i Lådan - Daniel Adams
Favoritfilm: Hm.. Svårt =p
Favoritskådespelare: Heath Leadger (R.i.p)
Favorit-TV-program: Ingen aning?
Favoritsport: Hästsport
Favoritspel: Cat Corner
Favoritglass: Gammeldags vanilj eller chokladkross
Favoritbok: Självbiografier, drama
Favoritskor: Sneakers
Favoritcitat: "Är som ett kinderägg, mörk utanpå, blond inuti"
Är bra på: Att nedervärdera mig själv
Är dålig på: Ehm =p
Bästa semesterminne: Hm. Vattenland i leksand tror jag xD Och när vi var i vimmerby.
Sämsta semesterminne: Minns inte
Bästa festival: Urkult såklart
Antal seriösa förhållanden: 2
Föreningar du är/har varit med i: Haha oj, mååånga
Hur svarar du i telefon?: "Jasmine". Om de inte är Nath då varierar de =p
Vad är du stolt över?: Min familj
Vad spenderar du dina pengar på? Det varierar
Varför är du nöjd med ditt liv? Ja, överlag
Vad i ditt liv är du missnöjd med? Att vara ensam
Hur spenderar du ofta en fredagskväll? Hemma eller med familjen
När fick du körkort? HAR JAG FÅTT DET? =D Nehe, näe okej..
Har du varit med om en bilolycka? Nope.
Vad gör du när du är uttråkad? Läser, ser film eller sjunger
Vilka språk har du läst? Svenska, Engelska, Spanska, tyska & konversationsengelska

Vem är din förebild och varför? Mamma! Ingen förklaring behövs. Hon är fantastisk!

Vilken är din värsta ovana? Lat
Vill du ha barn? Ja
Var shoppar du helst? Hööks, Bonprix
Räcker pengarna hela månaden? Haha jo, hela månaden jag får dem ;P
Äter du frukost? Sällan
Vad saknar du? Någon att kramas med
Är du troende? Nej, inte direkt. Skulle gärna vilja vara dock
Vilket är ditt mål med livet? Göra skillnad
Vad gör du om fem år? Det jag brinner för.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: