All kärlek och all lycka

2010-09-05 @ 10:51:29 / Allmänt / Kommentera (0) st

AVSLUTA MENINGARNA

1. Jag har insett att min senaste kyss.. Var lika roande som alltid
2. Jag lyssnar på.. RMK - Den sanna kärleken
3. Jag pratar.. när jag har något att säga
4. Jag älskar/tycker om.. Min familj och mina närmaste <3
5. Min bästa vän är..  Sandra, Nath, Elin
6. Min första riktiga kyss.. Var med en polack..
7.
Jag avskyr när folk frågar.. Hur man mår, men dom egentligen inte bryr sig
8. Kärlek är.. Svårt
9. Någonstans, tänker någon på.. Om dom duger
10. Jag kommer alltid att.. Vara mig själv
11. Jag är hemligt förälskad i..  Nick Jonas ;)
12. Sist jag grät var.. Häromdagen
13. Min mobiltelefon är.. Brevid mig i sängen
14. När jag vaknar på morgonen.. Är jag alltid trött
15. Innan jag går och lägger mig.. Lyssnar jag på en ljudbok
16. Just nu tänker jag på.... Vad jag ska göra för övning med Ådi-san
17. Bebisar.. Är både toksöta och tokjobbiga ;)
18. Idag har jag.. Inte hunnit med så mycket
19. I kväll ska jag.. Bara ta det lugnt
20. I morgon kommer jag.. Jobba
21. Jag vill verkligen.. Att veckan ska gå fort
22. Just nu känner jag att.. jag är rätt nöjd med tillvaron



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: