I'm that star up in the sky

2010-09-24 @ 00:06:40 / Allmänt / Kommentera (1) st
Har haft en helt fantastisk födelsedag!
Ulla, Mamma, Alva, Linda, Morfar, Jeanette, Pappa, Julian, Kevin, Mormor & Åke har varit här =)
Har fått sjukt mycket fina saker =)
O massa pengar.

Jag hoppas att jag får två saker till. En sak utifrån och en sak från mig själv med inblandning av en kille ;)
Men det får jag nog veta imorgon.

Dagen har verkligen varit helt fantastisk!
Jag tackar hjärtligt för alla grattis jag fått, gullungar!

Nu ska jag avsluta med fanan i topp. En ljudbok och sängen.
Samtidigt som jag peppar inombords för morgondagen och hoppas att den blir lika bra.

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!
<3




Kommenterat av: Sandra

Fiiina pengar, dom kan du ha som "grytunderlägg" ;D

2010-09-24 @ 11:40:36
http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: