Sometimes the journey is the destination

2010-09-21 @ 11:04:58 / Allmänt / Kommentera (0) st
*gäspar*
Börjar bli riktigt duktig på att hålla dygnsrytmen just nu.
Blir trött vid elvatiden på kvällen och vaknar vid niotiden på morgonen.

Men måste nog börja ställa om, om jag ska orka parta på lördag ^^
Tihi.

Ikväll är de ridning, ingen aning om vilken häst jag ska ha. xD Har ridit tre olika på tre veckor så.

Nu ska jag ta o slänga mig i duschen och gå hem till familjen och äta tårta, bullar & kakor =D

Igår fick flamson spruta också, stackarn. Blev grundvaccinerad och sen fick han nya dojjor med sula.
Så nu ska han kunna gå ordentligt igen lilla skräpet.

Igår blev Bus badad också så Linda kunde raka honom idag.
Så nu är han nog ren o fin =)

Ådisan skulle också behöva ett bad, men de får vänta. Gamm-momma och jag ska ju inte göra något speciellt, bättre o borsta henne ordentligt då. Slippa bråka med henne i spolspiltan, gammöket ^^



Har funderat på en sak. Du sa alltid att jag skulle bevisa dig fel. Att du inte trodde mig förrän jag bevisat det. Jag antar att jag bevisade dig rätt.
Men du bevisade mig rätt också...


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: