You're my favourite song

2010-09-05 @ 16:33:50 / Allmänt / Kommentera (0) st
HÖSTTESTET ÄR I GÅNG!

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Jens, Samuel & Linus
Vad gjorde du kl 8 i morse: Soooov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Badade
Det sista du sa högt:"Ja men de gör vi"
Vad var det senaste du köpte: Lakritspinnar
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig just nu:
Moln och sol
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, men förälskelse
Sover du tungt:Nja, inte nu längre
Mardrömmar:'För det mesta
Vilket ämne är roligast i skolan: Musiken, Engelskan
Trivs du med ditt jobb: Jag trivs superbra!
Favoritklädsel: Jeans o Linne
Favoritlåt just nu: Se föregående inlägg ;)



Vad ser du om du tittar åt höger: Mitt vardagsrumsbord som är fullt med diverse prylar ^^
Vad gör dig glad just nuAtt jag & Alva red ut, att de snart är hockey =)
Vad ska du göra härnäst:Hockey =D
Höger- eller vänsterhänt:Höger
Humör just nu: Trött, nöjd, lugn
Klädsel just nu: Handduk
Musik just nu?:Jason Mraz - I'm yours
Sommarplaner 2011:Gör allt jag inte fick göra denna sommar
Hur många kuddar sover du med: Tre stycken, en stor och två små
Spelar du nåt instrument:
Gitarr
Morgon- eller nattmänniska:
Nattmänniska
Vilka är viktigast för dig:
Min familj, mina djur och mina vänner
Bio eller promenad:
Bio, lätt
Är du kittlig:
Ja
Snarkar du:
Ja, om jag sovit dåligt natten innan
Stjärntecken:
Jungfru/våg
Äckligaste insekten:
Spindlar & Fjärilar
Vad vill du jobba som?
Bartender
stökigt eller städat?
Jag gillar när det är städat, men är för lat för att hålla det så ^^
vad gör du om du får hicka:
Håller andan
Vad längtar du mest efter just nu? Vet inte?
Hur svarar du i hemtelefonen?
"Jasmine"
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Nummer jag inte känner igen; Jasmine
Nummer jag känner igen; Heeey


Antal timmar sömn inatt?
VÄLDIGT olika

INATT:
Sov du ensam?
Ja
Vad ser du fram emot?
Vet inte som sagt
Vad vill du ha just nu?
Pengar så jag kan tatuera mig & en ny säng
Vem längtar du mest efter?
Nath! <3
Vilken buss åker du oftast?
Skulle gissa på 39:an, till stan
Vilken årstid är det nu?
sensommar/höst
Är du kär nu?
Ja


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: