Now I wanna turn it up so big.

2011-02-07 @ 17:47:29 / Allmänt / Kommentera (0) st
Aha, my life's like this.

Saknar mitt långa hår lite.. eller långa o långa. Det längre ^^
Men o andra sidan är jag sjukt läcker i det jag har nu så ;)


Såhär såg jag ut i Lördags då jag drog på mitt första reportagejobb iår.
Sjukt fierce var jag. Till det ett par grå jeans och nitstövlarna. Naajs!
Fick mig en svängom på dansgolvet också ;)
Reportaget ja.. Legat lite på latsidan där. Men glad att jag åkte iväg och gjorde det, hade grymt skoj dessutom.
Drack lite framåt kvällen och fick trevligt sällskap!


Dessa spelade, Revival ett lokalband från Undrom.
Ska göra ett eget reportage om dom framöver.



Anyhow..
Annars... är det lugnt, jobbar o står i på Röda Korset, hänger i stallet, tränar, sjunger..
Ådi-san & Jag & Alva & Ponnyn red ut igår xD
Haha blev lite ponnyrace, och storhästrace.
Gambusan försökte kasta av mig, tokhäst!
Bea fick stå för hon hade trampat av sig halva skon.
Imorn är de hopplektion =D Ser faktiskt fram emot den, skoj skoj!
Nu ska jag strax göra mig iordning o gå på gymmet och träna 1h och sen skaka lite rumpa.
Latiiinoooo, waka waka!

Skoj skoj!

Annars är de rätt lugnt. Blir värre framöver om jag känner mig själv rätt.
25 är det Noliamässan
26 är de Irländsk pub där jag ska va trubadur
27 är de årsmöte
4 mars är det modevisningen där jag dels ska skriva reportage, dels fota, dels fixa musiken och dels gå lite catwalk :)
Roligt!

Anyhow. Dags och börja byta om.
C ya bitches ;)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: