Remember, everything's gonna be alright.

2011-02-18 @ 08:56:46 / Allmänt / Kommentera (0) st
Hade en riktigt pissig dag igår.
Men fick mycket gjort. Sydde slipsorm, städade tishorna, städade elektroniken & pysslade lite allmänt.
Så dom ska reta upp mig varje dag så hela butiken städas inom en vecka ^^
Men dagen blev bättre och bättre.

Höjdpunkten var ju främst att jag fick rida Funder på lektion =)
Det var sjukt roligt! Helfrän häst! Vi red serpentinbågar med en volt i första och andra
Och första volten med nedsittning höll jag på att tvärdö, shit så svår han var att sitta på!
Men det blev bättre efter hand.
Första galoppen var jag påväg av för jag skrattade så mycket, vilken liten formel1 bil! Han låg ner i kurvan och benen gick.
Men överlag är jag jättenöjd! Tillslut slappnade han av och kändes bättre o sitta på.
Superroligt!

Fredag idag = myskväll med familjen. Om jag inte fotar hoppspecialen, men de är så jäkla kallt =/


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: