Waka waka!

2011-02-21 @ 08:39:17 / Allmänt / Kommentera (1) st
Lekte hos storebror igår.
Vi fixade hans vardagsrum, snackade skit, pratade framtiden osv.

Jag hoppas verkligen att det blir som vi vill för då drar jag all världens väg!
Finns ingenting förutom hästarna som håller mig kvar här längre.
Ja familjen självklart. Men annars.
Har ju släppt alla "måsten", alla "ska" osv.

Iallafall så fixade vi storebrors vardagsrum igår.
Från kaos till mys.
Blev så sjuukt bra! Så mysigt!
Så nu ska vi ta ett rum i taget framöver =)

Igår hade vi provning till modevisningen.
Vi hade massor med folk här som provade kläder till visningen.
De va roligt!
Jag kunde ha mitt svart/vita set!! =D Så sjuuukt läckert.
Så har jag ett annat set också med ormskinnstights ;P
Läckert läckert.

Kommenterat av: Anonym

Fin blogg du har :P

2011-02-21 @ 08:59:12
http://styleformen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: