You got inked!

2011-02-23 @ 11:12:31 / Allmänt / Kommentera (0) st
Då sitter den på plats. Mitt livs första tatuering!
Det är ett litet skitmotiv och dom flesta kommer tycka att den är skittöntig!
Men jag älskar den.
1. För att det är min första tatuering
2. För att jag är stolt att jag vågade
3. För att det är storebror som gjort den.

Dom som känner mig vet hur jag velat, varit rädd för att det ska göra ont osv. Och ont gjorde det, så in åt helvete!
Men jag gjorde det! Och nu sitter den lilla tingesten där. Jag har redan glömt bort hur ont det gjorde egentligen, kvar finns bara en ömmande smärta runt området som är rätt bekväm när jag känner efter.
Motivet är inget flashigt och inget speciellt, en enkel liten tingest på 2x2½ cm på vaden.
Men storebror har en likadan på sitt ben.
Det var den andra tatueringen han gjorde, någonsin.
Och den kommer alltid påminna mig om mig och honom och hur jag levde mitt liv nu.

Så jag är så nöjd! Dessutom är den toksöt.
Ett litet hjärta med svarta konturer och rött inuti.

Så jag skiter i om folk tycker jag är töntig som tyckte den lilla gjorde ont.
Jag skiter i om folk tycker att jag är dum i huvudet som lät storebror göra den.
Jag skiter i helt enkelt.
Jag älskar den och kan lätt leva med den resten av mitt liv =)


Min till vänster, storebrors till höger.
Min sitter på utsitan höger vad och hans på insidan vänster vad.
<3


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: