Any way you want it

2011-01-19 @ 16:29:52 / Allmänt / Kommentera (0) st
Var hos storebror igår.
Ush så jag saknat honom!
Allting kändes precis som vanligt när vi kom igång, som om det inte gått en dag vi varit ifrån varandra. Blev inte konstigt eller så, det har trots allt gått 6månader sedan jag såg honom sist.
Helt sjukt när jag tänker tillbaka.
Vad gjorde jag dom där 6 månaderna?

Anyhow, det var riktigt skönt att träffa honom igen!
Vi lyckades röja hallen och två garderober.
Sen lagade han pytt i panna och vi käkade och sen däckade vi av båda två.
Sov dåligt inatt med, antar att de är fullmånen.

Har fått erbjudande om att rida Bea en gång i veckan, och någon gång ibland i unghästgruppen. Roligt! =D
Ådi-san har haft vila men hon ska få komma ut i helgen.
Ev. blir de hockey på lördag, sen är de stallvakt på söndag och då ska Ådi få komma ut.
Sen ska jag ev. rida Bea på söndag också, beror på vilken dag som passar Monia bäst.

Ikväll hoppas jag få rida igen lektionen jag missade igår.
får se hur de blir, annars åker jag nog upp ändå.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: