Mitt 2010 del 2

2011-01-22 @ 21:56:11 / Allmänt / Kommentera (0) st
JULI:

Vi fortsätter jobba vidare på hotellet.
Jag inser att jag är väldigt låg.
Storebror och jag insåg att många av våra drömmar ett halvår tidigare hade slagit in.
Jag oroade mig inför ridskolans dag, barnens dag & motordagen.
Jag hade åsikter om folk som gnällde på hotellets nya namn
Jag och pojkarna drog på dundermarknaden där vi åkte karusell, raggade och jag blev uppäten av mygg.

Nath och jag lekte på barnens dag. Hon var milkotigern
Vi hade den riktiga invigningen på hotellet.
Jag var tvärsäker på att jag var Hitler i mitt förra liv då jag hade en riktigt jävla dålig period.
Hade starka åsikter om Ramsele.
Hade två katter på besök en kort period.
Nath och jag lekte typ varje dag.

Jag saknar hotellet.

AUGUSTI:

Jag var inte alls peppad för Urkult
Men vi drog dit iaf.

Vi träffade Xin, hade sexualkunskap & träffade Jim & Yvonne.
Jag & Nath serverade senap & ketchup på hockeyskolan ^^
Bytte design på bloggen. Självklart Sandra som gjorde den nya.
Jag började promenera och planerade en resa till Mariefred
Mariefred blev dock inte av.
Däremot skulle vi åka till kramfors på tävling med Team Fred Fagan
Jag och Sandra leker i Sollefteå med studsbollar
Tävlingen blev dock inställd då Teddan inte var kry.
Jag började ha praktik på ridskolan.

SEPTEMBER:

Skrev ett långt väldigt utelämnande inlägg.
Jag umgås mycket med Jensa o spenderar all min tid i stallet.
Pratar om min kärlek till hästarna.

Jag fortsätter praktiksera i stallet, sliter som ett djur och var galet stolt över mig själv efter den dagen vi rensade bakom ridhuset.
Drog till sollefteå med pojkarna och festade, träffade Xin igen ^^
Sedan började min kropp knasa, den gjorde ont, jag fick svårt att sova, mådde dåligt.
Tuppade av två gånger i stallet.
Skrev ett långt inlägg angående Sverigedemokraterna
Jag fyllde 22
Jag fick frilansjobb
Lastbilsträffen gick av stapeln, jag körde tvådagarsfestande.


OCTOBER:

Kroppen fortsätter knasa, jag blöder näsblod nästan dagligen.
Jensa flyttar och jag tar det rätt hårt. Saknade honom sjukt mycket (Gör det fortfarande)
Jag skrev mitt första frilansjobb, om Stefan Almqvist konserten i kyrkan.

Hade den värsta faildagen i mitt liv.
Hade julkänslor
Jag avslutar min tid som ordförande i ungdomssektionen
Och avslutade det med ett stort halloweenläger.



NOVEMBER:

Jag skriver väldigt mycket, har mycket tankar.
Jag får dille på hästsaker

Skriver ett inlägg om kärlek, där jag förklarar om att jag är övertygad om att det finns någon för alla.
Utom mig själv.
Är fantastisk glad över min P-e träning på Ådi. Som var guld värd den dagen
Ställer ut mycket musiktips och nostalgitrippar på gamla låtar.
Hittade en gammal text jag skrivit om Ramsele
Skriver om att man ska uppskatta vintern
Kopierar en lista och börjar skriva om olika ämnen varje dag.
Men lägger av rätt fort.
Skrev ett reportage om Norrskogs kvinnonätverk

Hingsten Certino var med och visade
Jag spelade uno med syskonen
Fortsatte med gospeln


DECEMBER:

Skrev om mina fantastiska syskon
Har fortfarande en vidrig huvudvärk som plågar mig mer eller mindre varje dag.
Skriver lite fler reportage
Skriver ytterligare ett arg-inlägg om folk som gnäller men inte orkar lyfta sina feta arslen o göra något åt det.
Var speaker på hockeyn
Jobbade med ridskolans julshow
Jag & Alva spelade wii och klädde julgranen
Julshowen gick av stapeln och allt rullade på bra. Vi hade Jan Brink på besök, Zlatan, Zorro, Mario m.fl
Jag red en uppvisningsgrej på Labri, höll på att kräkas i manen på honom. MEN gjorde det. (Fixade uppvisningen alltså, inte kräktes ;))

For till Strömsund med mostrarna.
Och till Sundsvall med Carina
Fick en extrem kamera till mina fotojobb! (Nikon D3100)
Fyller sakta men säkert min dator med hästbilder tagna med förgående nämnda kamera.





Det var mitt år i text och bilder.
Sjukt ^^


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: