You make me crazier

2011-01-22 @ 18:06:08 / Allmänt / Kommentera (0) st
I dont wanna hide anymore.

Hade ett väldigt givande samtal igår.
Det var roligt, lite jobbigt men väldigt välbehövt.
Satte igång en massa andra tankar också.
Det är fantastiskt hur mycket som hinner hända på ett år.

Stallvakt imorn, har lejt bort Ådi-san som förkläde till mig o Bea då vi ska ut på premiärtur i skogen, på det sättet behöver jag inte ha dåligt samvete för att Ådi får stå.
Hon är å andra sidan såpass gammal så jag inte behöver jaga livet ur henne varje helg ^^
Fotat rätt mycket på senaste.
Jobbar rätt mycket med ^^
Hittat på massa roligt på praktiken nu.

Modevisningen kommer bli.. AMAZING.
Vi har hur mycket idéer som helst ^^
Ringmor kommer få hålla oss i strama tyglar.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: