Som månen och stjärnorna

2011-07-18 @ 12:44:14 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jag älskar Dig, som havet famnar Du stjärnorna.
Hela nattens himmel rymmer Din blick.
Du är solen som stigit mig åt huvudet...
Du är solen som stigit mig åt huvudet.

- Säg till om jag stör, sa du när du klev in, då går jag genast igen.
- Du inte bara stör, sa jag, du rubbar hela min existens. Välkommen

När jag ser dig...
När du är i min närhet...
När du ser på mig med dina magiska vackra ögon..
När du håller min hand med din varma hand...
När du håller om mig med dina trygga armar...
När dina ljuvliga läppar möter mina...
När din fantastiska kropp är tätt intill min...
När din underbara röst når mina öron...
När du säger att du älskar mig..
När du får mig att skratta...
När du busar med mig..
När vi inte gör någonting...
När du finns där..
När du sover..
När du lyssnar på mig..
När du berättar om dina tankar för mig..
När du låter mig finnas för dig..
Vad vi än gör...
Och helt enkelt, bara för att det är just du...
Så vet jag att du är den jag vill ha, att du är den rätta för mig.


Kommenterat av: Babbi - Bloggdesign & Foto

200:- för de som är färdiga på http://babbidesign.blogg.se ca 300:- för en helt ny (alla är givetvis personliga!)

2011-07-18 @ 12:51:33
http://babbidesign.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: