What a beautiful morning

2011-07-29 @ 09:41:47 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag lever livet. Njuter till fullo.
Att varje dag få vakna med två fantastiska personen gör mig lycklig i hjärtat!
Nath är här. Allt känns som det ska, min lägenhet är full av liv igen och vi hittar på massa skoj.
Jag jobbar dag ut och dag in men det är skönt det också :)
Jag älskar mitt liv just nu.
Trots käkledsinflammationer, mina sångproblem, hästångesten.
Det är sådant man glömmer bort när livet är såhär bra!

Har gjort så mycket saker i sommar. Varit på många ställen. Sett artister, träffat folk.
Helt klart bästa sommaren på länge.
Kanske någonsin?

Ikväll drar vi förhoppningsvis till sollefteå och Laxfestivalen.
Väger fördelar och nackdelar med parken vs. appelbergs. Men det blir nog bra.
Jag jazzar runt för fullt inne på cafét, sjunger och spexar.
Är nästan klar med alla morgonbestyr, bara salladen som ska ut.

Men nu har jag slöat tillräckligt.
Puss på er!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: